
Agent/ica korisničke podrške
- Zagreb
- Ugovor
- Puno radno vrijeme
- voli komunicirati s kupcima i razumjeti njihove potrebe u domu,
- je motivirana pružanjem odlične podrške i ostvarivanjem ciljeva,
- uživa raditi u brzom, digitalno orijentiranom okruženju,
- cijeni timski rad, otvorenu razmjenu znanja i zajedničke uspjehe,
- lako prilagođava način komunikacije različitim kanalima (telefon, chat, mail…),
- se snalazi u radu s modernim alatima i sustavima, čak i kada istovremeno radi na više zadataka,
Ne brini ako se ne pronalaziš u svakoj stavci- nama je jednako važno da imaš želju učiti i razvijati se, jer mi gledamo dugoročno i rastemo zajedno s našim ljudima.Ključne odgovornosti (naslov) Tvoje odgovornostiKljučne odgovornosti (naslov) • Pružiti kvalitetnu podršku kupcima putem svih kanala za komunikaciju na daljinu, uključujući video pozive uživo, kako bi se kupcima osiguralo sjajno iskustvo i tako izgradilo povjerenje u IKEA brend.
- Pružiti sjajna i praktična rješenja uz istinski empatičan pristup orijentiran na kupca pri svakoj interakciji da bi se
- Upotreba tehnika upravljanja sukobima pri interakciji s kupcem da bi se doprinijelo glatkim i pozitivnim interakcijama s kupcima koje potiču zadržavanje kupaca.
- Aktivno tražiti informacije o IKEA proizvodima i uslugama radi informiranosti o komercijalnim prioritetima i
- Pružiti povratne informacije o potrebama za poboljšanjem podataka te na taj način doprinijeti da svi zaposlenici
- Dohvatiti i dijeliti relevantne uvide kupaca kako bi ostali odjeli grupe Ingka mogli poboljšati iskustvo kupaca
- Pridonijeti idejama i preuzeti odgovornost za definiranje i ostvarenje osobnih ciljeva koji su usklađeni s ciljevima
Radno mjesto uključuje mogućnost rada na nepuno (30 sati) ili puno radno vrijeme (40 sati) i ugovor na određeno vrijeme (uz naknadnu mogućnost potpisivanja na neodređeno vrijeme).Lokalni dio (naslov) - fi-fi Zašto je rad u tvrtki IKEA puno više od posla?Lokalni dio (tekst) - ja-JP Mi smo tvrtka koja brine o životima naših zaposlenika. I njhovih obitelji. Za nas je važno da se osjećaš poštovano, prepoznato i uključeno. Bez obzira na to koji ćeš posao obavljati, imat ćeš pristup raznim pogodnostima. Evo samo nekih od njih:
- Osigurat ćemo ti naknadu za prijevoz te besplatan prijevoz IKEA autobusom koji je prilagođen najčešćim smjenama;
- Možeš koristiti IKEA restoran za zaposlenike s pristupačnim cijenama doručka i ručka (glavno mesno jelo 1.33 €/10kn, vegetarijansko 1.06 €/8kn), te ti omogućujemo besplatnu neograničenu konzumaciju voća i pića (topli napitci i sok);
- Želimo da se osjećaš dobrodošlo i prihvaćeno od prvog dana, zato ćemo ti osigurati strukturirano uvođenje u posao
- Osigurat ćemo ti regres za ljetni godišnji odmor te božićnicu
- Tvoje zdravlje i dobrobit naši su glavni prioriteti, stoga ti nudimo dopunsko i privatno dodatno zdravstveno osiguranje;
- Postoji puno mogućnosti za rast i razvoj. Ako poželiš promijeniti karijeru ili poziciju, ne moraš mijenjati tvrtku - imamo mnogo mogućnosti i primjera naših zaposlenika koji su promijenili poziciju, lokaciju ili čak zemlju.
- Živjeti naše vrijednosti
- Biti jedinstven, pritom poštujući i uključujući druge
- Strast za namještanjem doma
- Postizanje rezultata, učeći i pritom se razvijajući
- Zabavi se!