Agent/ica korisničke podrške

IKEA

  • Zagreb
  • Ugovor
  • Puno radno vrijeme
  • Prije 13 dana
Agent/ica korisničke podrške"You care about making a positive impact in the world. You understand greatness requires thinking differently. An inclusive and accepting work environment is important to you.A job at IKEA is so much more than home furnishings. Together, we work to make a better everyday life for the many. It's the perfect fit if you want to contribute, grow, and share. Join the team and start a better life for yourself."LocationZagrebEmployment typePuno radno vrijeme Fixed term co-workerDepartmentOdnos s kupcimaDeadline2025-09-30You already applied for this job.Profil kandidata (naslov) Tko si tiProfil kandidata (tekst) - Zadani jezik Ako si osoba koja…
  • voli komunicirati s kupcima i razumjeti njihove potrebe u domu,
  • je motivirana pružanjem odlične podrške i ostvarivanjem ciljeva,
  • uživa raditi u brzom, digitalno orijentiranom okruženju,
  • cijeni timski rad, otvorenu razmjenu znanja i zajedničke uspjehe,
  • lako prilagođava način komunikacije različitim kanalima (telefon, chat, mail…),
  • se snalazi u radu s modernim alatima i sustavima, čak i kada istovremeno radi na više zadataka,
…onda bi se mogao/la savršeno uklopiti u naš tim!
Ne brini ako se ne pronalaziš u svakoj stavci- nama je jednako važno da imaš želju učiti i razvijati se, jer mi gledamo dugoročno i rastemo zajedno s našim ljudima.Ključne odgovornosti (naslov) Tvoje odgovornostiKljučne odgovornosti (naslov) • Pružiti kvalitetnu podršku kupcima putem svih kanala za komunikaciju na daljinu, uključujući video pozive uživo, kako bi se kupcima osiguralo sjajno iskustvo i tako izgradilo povjerenje u IKEA brend.
  • Pružiti sjajna i praktična rješenja uz istinski empatičan pristup orijentiran na kupca pri svakoj interakciji da bi se
maksimiziralo zadovoljstvo kupaca.
  • Upotreba tehnika upravljanja sukobima pri interakciji s kupcem da bi se doprinijelo glatkim i pozitivnim interakcijama s kupcima koje potiču zadržavanje kupaca.
  • Aktivno tražiti informacije o IKEA proizvodima i uslugama radi informiranosti o komercijalnim prioritetima i
aktivnostima te kako bi se zadržala sposobnost izravnog i neizravnog doprinosa prodaji.
  • Pružiti povratne informacije o potrebama za poboljšanjem podataka te na taj način doprinijeti da svi zaposlenici
posjeduju znanje potrebno za ispunjavanje potreba kupaca.
  • Dohvatiti i dijeliti relevantne uvide kupaca kako bi ostali odjeli grupe Ingka mogli poboljšati iskustvo kupaca
  • Pridonijeti idejama i preuzeti odgovornost za definiranje i ostvarenje osobnih ciljeva koji su usklađeni s ciljevima
jedinice, funkcije i tima te doprinose njihovom ostvarenju.Vizija i misija tima (tekst) da-DK Pružanje izvrsnog iskustva kupcima na daljinu i maksimiziranje zadovoljstva kupaca pružanjem najboljih mogućih rješenja uz uvijek prisutnu empatiju, razumijevanje potreba kupaca i izraženu volju za stvaranjem boljeg života u domu za kupca.U tvrtki IKEA službeni naziv ove pozicije je: Generalist za rješenja.
Radno mjesto uključuje mogućnost rada na nepuno (30 sati) ili puno radno vrijeme (40 sati) i ugovor na određeno vrijeme (uz naknadnu mogućnost potpisivanja na neodređeno vrijeme).Lokalni dio (naslov) - fi-fi Zašto je rad u tvrtki IKEA puno više od posla?Lokalni dio (tekst) - ja-JP Mi smo tvrtka koja brine o životima naših zaposlenika. I njhovih obitelji. Za nas je važno da se osjećaš poštovano, prepoznato i uključeno. Bez obzira na to koji ćeš posao obavljati, imat ćeš pristup raznim pogodnostima. Evo samo nekih od njih:
  • Osigurat ćemo ti naknadu za prijevoz te besplatan prijevoz IKEA autobusom koji je prilagođen najčešćim smjenama;
  • Možeš koristiti IKEA restoran za zaposlenike s pristupačnim cijenama doručka i ručka (glavno mesno jelo 1.33 €/10kn, vegetarijansko 1.06 €/8kn), te ti omogućujemo besplatnu neograničenu konzumaciju voća i pića (topli napitci i sok);
  • Želimo da se osjećaš dobrodošlo i prihvaćeno od prvog dana, zato ćemo ti osigurati strukturirano uvođenje u posao
  • Osigurat ćemo ti regres za ljetni godišnji odmor te božićnicu
  • Tvoje zdravlje i dobrobit naši su glavni prioriteti, stoga ti nudimo dopunsko i privatno dodatno zdravstveno osiguranje;
  • Postoji puno mogućnosti za rast i razvoj. Ako poželiš promijeniti karijeru ili poziciju, ne moraš mijenjati tvrtku - imamo mnogo mogućnosti i primjera naših zaposlenika koji su promijenili poziciju, lokaciju ili čak zemlju.
ŠTO SVI IMAMO ZAJEDNIČKO
  • Živjeti naše vrijednosti
  • Biti jedinstven, pritom poštujući i uključujući druge
  • Strast za namještanjem doma
  • Postizanje rezultata, učeći i pritom se razvijajući
  • Zabavi se!
ZAŠTO ĆEŠ NAS ZAVOLJETIIz srca švedskih šuma, proširili smo našu kulturu i vrijednosti po cijelom svijetu. U srcu naše ponude nalaze se prekrasni proizvodi i rješenja za namještanje doma, izrađeni s brigom o planetu. U srcu našeg poslovanja predivni su zaposlenici koji predstavljaju različitost na svim dimenzijama, i strast prema životu kod kuće. Svi mi doprinosimo našom jedinstvenošću i željom za zajedničkim razvijanjem. Naša vizija za stvaranjem bolje svakodnevice za brojne ljude nadahnjuje nas i vodi u svemu što radimo. To je IKEA.

IKEA

Slični poslovi

  • Agent korisničke podrške (ž/m)

    Elektronicki racuni d.o.o.

    • Zagreb
    Elektronički računi d.o.o. inkubator je znanja i inovacija sa stalnim mjesečnim rastom na atraktivnom tržištu eDokumenata. Usluga mojeRačun koristi se za elektroničku razmjenu raču…
    • Prije 3 dana
    • Jednostavna prijava