Elektronički računi d.o.o. inkubator je znanja i inovacija sa stalnim mjesečnim rastom na atraktivnom tržištu eDokumenata. Usluga mojeRačun koristi se za elektroničku razmjenu računa između dobavljača i kupaca te za upravljanje cjelokupnim postupkom izdavanja, primanja i arhiviranja računa. U razdoblju koje slijedi plasiramo dodatne digitalne usluge na tržište kako bismo tvrtkama omogućili nastavak njihovog digitalnog putovanja.Vrijednosti koje gajimo u našoj organizaciji i na kojima gradimo društvo su: angažiranost, lojalnost, efikasnost, fokus na korisnika i odvažnost. Ako se nalazite u ovom opisu naših fundamentalnih vrijednosti, vjerujemo da ćemo se vrlo brzo razumjeti.Želiš raditi u brzorastućoj IT / fintech tvrtki? Želiš raditi sa mladom ekipom, sudjelovati u kreiranju poslovne svakodnevnice, mjestu gdje će tvoje ideje biti saslušane i nagrađene, a napredovanje ostvareno?Pokaži nam što znaš i upoznaj super ekipu!Tražimo novog člana tima naše korisničke podrške!Agent korisničke podrške (ž/m)KAKO POSAO IZGLEDA: Okosnica podrške servisa Moj-eRačun je kvaliteta odrađene tehničke podrške. Kao tvrtka koja posluje samo s poslovnim korisnicima, za agente se nudi mogućnost napredovanja u svim segmentima. Tehnička podrška kod nas rješava isključivo tehničke situacije, a ne eskalacije i/ili prodaju. Znanja koja će te naučiti su fintech domene, eDokumenata, ERP-ova, do sustava za kolanje, arhiviranje te fintech sustavi za plaćanja.UVJETI: Od tebe očekujemo:
Napredno poznavanje MS Office paketa
Vještu poslovnu komunikaciju putem maila
Proaktivno sudjelovanje u radu tima
Želju za radom i napredovanjem – Mi želimo da napredujete prema naprednoj tehničkoj
Iskustvo u radu sa AI tehnologijama
Pedantnost, brzinu i marljivost
Što nudimo:
Mogućnost napredovanja u smjeru napredne tehničke / developmenta
Radno vrijeme od 08:00-16:00 (od ponedjeljka do petka)
Ugodno, dinamično i poticajno radno okruženje u timu s mladim kolegama