
Agent telefonske korisničke podrške (ž/m/d) u Zagrebu i Rijeci
- Zagreb Rijeka, Primorsko-goranska
- Stalni radni odnos
- Puno radno vrijeme
- samostalna si i snalažljiva osoba izraženih komunikacijskih vještina, spremna na nove stvari i učenje
- dobro poznaješ i služiš se engleskim jezikom
- dobro poznaješ rad u Microsoft 365 okruženju
- odlično je ako već imaš iskustva u poslovima korisničke podrške
- raditi u atraktivnom i izazovnom financijskom okruženju
- komunicirati s klijentima putem svih kanala korisničke podrške
- pružati informacije i podršku u korištenju proizvoda i usluga Erste banke i članica Erste grupe
- promovirati i nuditi proizvode i usluge Banke postojećim i potencijalnim klijentima
- zaprimati, rješavati ili posredovati u rješavanju prigovora klijenata
- imati priliku upoznavati bankovni svijet kroz suradnju s raznim organizacijama i financijskim institucijama u Hrvatskoj, u područjima rada Erste Grupe
- ugovor na određeno vrijeme preko agencije za privremeno zapošljavanje… za početak
- rad u dinamičnom timu u Službi podrške korisnicima gdje ćeš u ugodnoj i profesionalnoj atmosferi blisko surađivati s kolegama iz tima
- osobnog mentora koji će te uvesti u posao
- dodatno veselje za posebne dane: božićnicu, uskrsnicu, regres, dar za dijete i još mnogo toga
- plaćene edukacije i nagrade za dobre poslovne rezultate
- benefiti koji olakšavaju svakodnevicu: plaćen prijevoz na posao i mogućnost rada od doma
- društveno odgovorno okruženje u kojem kroz brojna sponzorstva pomažemo kulturnim, sportskim i humanitarnim akcijama, a za volontiranje dobivaš slobodan dan
- poticajnu i afirmativnu korporativnu kulturu koja njeguje toleranciju i fleksibilnost te gleda prema naprijed
- i još mnogo toga što ćemo rado ispričati na razgovoru za posao