
Agent u korisničkoj podršci (m/ž)
- Osijek, Osječko-baranjska
- Stalni radni odnos
- Puno radno vrijeme
-Aktivno prezentiranje trenutnih pogodnosti (postoji proaktivna prodaja usluga, ali nije naglasak na tome)
-Prodaja odgovarajućih proizvoda i usluga
-Osiguravanje visoke razine kvalitete usluge i zadovoljstva korisnika
-Vođenje popratne administracije pozivaZahtjevi poslodavca-Minimalno SSS -Napredno korištenje MS Office paketa -Osnovno poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu -Orijentiranost prema prodaji i ostvarenju ciljeva -Proaktivni i motivirani pristup prema radnim zadacima -Visoka razina profesionalnosti i usmjerenosti prema korisnikuPrednosti rada-Dodatne fiksne financijske pogodnosti u iznosu od 207EUR neto -Božićnica, regres i druge financijske pogodnosti -Mogućnost napredovanja i izgradnje karijere u modernoj i internacionalnoj kompaniji -Prilika za sudjelovanje u nagradnim igrama i drugim timskim aktivnostima -Anoniman i besplatan program pomoći zaposlenicima kroz stručnu pomoć u različitim životnim situacijama -Slobodan dan za rođendan, volontiranje i darivanje krvi Dozvola za obavljanje djelatnosti u svezi sa zapošljavanjem ministarstva nadležnog za rad br. 178/20. Napomena: kontaktirat će se samo oni kandidati koji uđu u uži izbor.Opis tvrtkeNaš klijent, A1, vodeća je telekomunikacijska kompanija u Hrvatskoj s dugogodišnjom internacionalnom tradicijom poslovanja.