DJELATNIK/DJELATNICA ZA KORISNIČKU PODRŠKU
- Bjelovar, Bjelovarsko-bilogorska
- Stalni radni odnos
- Puno radno vrijeme
Mjesto rada: BJELOVAR, BJELOVARSKO-BILOGORSKA ŽUPANIJA Broj traženih radnika: 3 Vrsta zaposlenja: Na neodređeno; novootvoreni poslovi Radno vrijeme: Puno radno vrijeme Način rada:
- 2 smjene
- Smjena - poslijepodne
Razina obrazovanja:
- Srednja škola 4 godine
- Viša ili prvostupanjska
digitalne sadržaje. S uredima u Marbelli, Zagrebu i Bjelovaru, svakodnevno kreiramo inovativna i
zabavna online iskustva za milijune korisnika diljem svijeta.Zbog širenja poslovanja, tražimo preciznu i komunikativnu osobu koja će se pridružiti našem timu na
poziciji: Korisnička podrškaKljučne odgovornosti:
· Komunikacija s korisnicima putem e-maila, chata i telefona - bez prodaje
· Pomoć pri rješavanju problema vezanih uz naše usluge i digitalne sadržaje
· Davanje informacija o pretplatama, funkcionalnostima i tehničkoj podršci
· Evidentiranje korisničkih upita i povratnih informacija
· Suradnja s ostalim timovima s ciljem unaprjeđenja korisničkog iskustvaŠto tražimo:
· Izvrsno znanje engleskog jezika (pisano i usmeno)
· Sposobnost jasnog izražavanja i rješavanja problema
· Pažnju na detalje, samostalnost i organiziranost
· Dobro poznavanje MS Office alata
· Poželjno iskustvo u korisničkoj podršci (nije uvjet)Što nudimo:
· Hibridni model rada: jedan dan iz ureda ostalo od kuće
· Rad u smjenama
· Dva slobodna dana tjedno, uz rotaciju smjena na tjednoj bazi
· Plaćen gablec, svježe voće i kava svaki dan
· Redovite team buildinge i prijateljsko radno okruženje
· Stabilan posao i mogućnost profesionalnog razvoja
· Ugovor na neodređenoAko želite biti dio dinamične međunarodne tvrtke i raditi posao u kojem se cijene komunikacijske
vještine i timski duh, pozivamo vas da se prijavite.
Svoj životopis pošaljite na: hr@idbmobile.comPoslodavac
Poslodavac: IDB Mobile Technology društvo s ograničenom odgovornošću za trgovinu i usluge Kontakt: e-mailom: