SLUŽBENIK/CA ZA KORISNIČKU PODRŠKU
Global Gaming Services d.o.o. za usluge
- Zagreb
- Privremeni radni odnos
- Puno radno vrijeme
Mjesto rada: ZAGREB Broj traženih radnika: 1 Vrsta zaposlenja: Na određeno; novootvoreni poslovi Radno vrijeme: Puno radno vrijeme Smještaj: Nema smještaja Naknada za prijevoz: U cijelosti Natječaj vrijedi od: 3.7.2025. Natječaj vrijedi do: 20.9.2025.Posloprimac
Razina obrazovanja:
- Srednja škola 3 godine
- Srednja škola 4 godine
GameBoost je brzorastuća tvrtka koja traži Službenika/cu korisničke podrške za pridruživanje našem timu. Ova uloga uključuje upravljanje korisničkom podrškom putem chata i pomoć kupcima pri narudžbama. Tražimo osobe sa sposobnošću multitaskinga, pozornošću na detalje i izraženim vještinama rješavanja problema.
Potrebna razina obrazovanja: Srednja škola (3-4 godine)
Radno iskustvo: Nije potrebno, ali su vještine korisničke podrške poželjne
Glavne odgovornosti:
- Pružanje korisničke podrške putem live chata (bez telefonske podrške)
- Pomoć korisnicima i partnerima s narudžbama, rješavanje problema i odgovaranje na upite
- Prilagođavanje brzim promjenama i razvoju unutar startup okruženja
- Sposobnost multitaskinga i rješavanja problema
- Osnovno poznavanje matematike (postotci, prilagodbe narudžbi)
- Spremnost na učenje i prilagodbu u dinamičnom radnom okruženju
- Poznavanje video igara
- Jutarnja smjena: 08:00 - 16:00
- Poslijepodnevna smjena: 16:00 - 00:00
- Troškovi prijevoza: Pokriveni u potpunosti
Poznavanje videoigara je obavezno. U motivacijskom pismu navedite koje igre ste igrali i s kojima ste upoznati.Kako se prijaviti:
Pošaljite svoj životopis i motivacijsko pismo na s predmetom e-pošte: Prijava za radno mjesto - Službenik/ca korisničke podrške.Poslodavac
Poslodavac: Global Gaming Services d.o.o. za usluge Kontakt: e-mailom: