Agent u korisničkoj podršci
Croatia osiguranje
- Zagreb
- Privremeni radni odnos
- Puno radno vrijeme
- Korisnička podrška klijentima putem telefona, chat-a i mail-a
- Ažuriranje baze postojećih i potencijalnih korisnika
- Pokretanje inicijativa za poboljšanja kvalitete usluge
- Savjetovanje prilikom prodaje/kupovine
- Minimalno SSS
- Iskustvo rada u korisničkoj podršci
- Prednost radnog iskustva na poslovima korisničke podrške u kontakt centru
- Znanje MS Office paketa
- Rad s korisnicima na društvenim mrežama
- Rad u vodećoj osiguravajućoj kući
- Temeljitu obuku i podršku u početnoj fazi rada
- Redovite treninge i edukacije
- Mentorstvo i podršku u razvoju profesionalnih i osobnih vještina
- Fiksni iznos plaće uz bonuse na temelju postignutih rezultata
- Prijateljsko radno okruženje i podršku u postizanju ciljeva
- Povremena team building događanja i druženja
- Mogućnost sudjelovanja u projektima i inicijativama koje su usmjerene na poboljšanje korisničkog iskustva i rasta poslovanja
- Mogućnost osvajanja nagrada za izvrsnost i postizanje ciljeva
- Božićnicu, uskrsnicu, regres i prigodnu nagradu za rođenje djeteta
- Poticaj za dobrovoljnu mirovinsku štednju u ukupnom iznosu do 159,24 eura godišnje. Uplatite li u štednju 13,27 eura ili više, mi ćemo dodati još 13,27 eura
- Policu dodatnog zdravstvenog osiguranja s uključenim godišnjim sistematskim i specijalističkim pregledima te povoljnije police dopunskog i dodatnog zdravstvenog osiguranja za članove obitelji
- Mogućnost razvoja karijere u rastućoj i dinamičnoj tvrtki