​​​​​​​Referent za podršku B2B kupcima i upravljanje narudžbama (m/ž) Zagreb Expires in 11 days

Smart Group Recruitment d.o.o. / Step

  • Zagreb
  • Stalni radni odnos
  • Nepuno radno vrijeme
  • Prije 21 dan
Predstavljamo STEP, dinamični novi brend renomirane kompanije Smart Group HR Solutions. Tu smo da Vas vodimo na putu prema uspjehu s uzbudljivim poslovnim prilikama prilagođenim samo Vama.Referent za podršku B2B kupcima i upravljanje narudžbama (m/ž)Naš klijent je L'Oréal Adria, vodeća kozmetička kompanija na regionalnom tržištu, poznata po svojoj inovativnosti i kultnim međunarodnim beauty brendovima.Trenutno su u potrazi za novim članom zagrebačkog tima na poziciji Referenta za podršku B2B kupcima, koji će biti zadužen za cjelokupni proces upravljanja narudžbama te će djelovati kao ključna poveznica između klijenata i internih timova.
  • Upravljanje portfeljem B2B kupaca (domaći i izvozni partneri) uz izgradnju dugoročnih odnosa i osiguravanje visokog zadovoljstva klijenata.
  • Aktivna komunikacija s više dionika te bliska suradnja s odjelima Prodaje, Opskrbe i Upravljanja zalihama radi nesmetanog tijeka procesa.
  • Zaprimanje, unos i obrada narudžbi u SAP-u te praćenje dostupnosti zaliha i statusa pripreme.
  • Koordinacija isporuka s logističkim partnerom, informiranje kupaca i rješavanje problema vezanih uz dostavu.
  • Izdavanje računa, priprema izvozne dokumentacije i koordinacija carinskih postupaka.
  • Obrada i evidencija pritužbi kupaca te praćenje rješavanja do zatvaranja slučaja.
  • Praćenje rokova dospijeća plaćanja, slanje podsjetnika i usklađivanje uplata s računima u SAP-u.
  • Sudjelovanje u inicijativama za unapređenje procesa kroz analizu pritužbi i predlaganje poboljšanja.
  • Minimalno srednja stručna sprema, poželjno viša stručna sprema iz ekonomije, poslovanja ili prometa/logistike.
  • Razvijene analitičke i organizacijske vještine, pažnja na detalje i sposobnost dosljednog praćenja zadataka.
  • Izvrsne komunikacijske i međuljudske vještine, sposobnost ostvarivanja učinkovite suradnje.
  • Sposobnost preuzimanja odgovornosti, samostalnog rada i proaktivnog upravljanja zadacima.
  • Agilnost, prilagodljivost i želja za učenjem u dinamičnom okruženju.
  • Informatička pismenost i poznavanje MS Office paketa, posebno Excela.
  • Tečno poznavanje hrvatskog i engleskog jezika u govoru i pismu.
  • Iskustvo rada u SAP-u je prednost.
  • Fleksibilno radno vrijeme uz mogućnost hibridnog načina rada.
  • Zdravstveno, životno i putno osiguranje od prvog dana.
  • Pristup širokom rasponu platformi za učenje i profesionalni razvoj.
  • Atraktivne pogodnosti za zaposlenike, uključujući ekskluzivne interne ponude i različite poklone pakete.
  • Dodatni slobodni dani za važne osobne prilike.
  • Podržavajuće i dinamično radno okruženje s raznim pogodnostima i inicijativama za dobrobit zaposlenika.

Posao

Slični poslovi

  • REFERENT/ICA

    ZUPANIJSKI SUD U ZAGREBU

    • Zagreb
    REFERENT/ICA Radno mjesto Mjesto rada: ZAGREB Broj traženih radnika: 1 Vrsta zaposlenja: Na neodređeno; upražnjeni poslovi Radno vrijeme: Puno radno vrijeme Način rada: Smjena -…
    • Prije 4 sata
  • RAČUNOVODSTVENI/A REFERENT/ICA

    OSNOVNA SKOLA MATKA LAGINJE

    • Zagreb
    RAČUNOVODSTVENI/A REFERENT/ICA Radno mjesto Mjesto rada: ZAGREB Broj traženih radnika: 1 Vrsta zaposlenja: Na neodređeno; upražnjeni poslovi Radno vrijeme: Puno radno vrijeme Na…
    • Prije 12 sati
    • Jednostavna prijava
  • RAČUNOVODSTVENI/A REFERENT/ICA

    ARHEOLOSKI MUZEJ U ZAGREBU

    • Zagreb
    RAČUNOVODSTVENI/A REFERENT/ICA Radno mjesto Mjesto rada: ZAGREB Broj traženih radnika: 1 Vrsta zaposlenja: Na neodređeno; novootvoreni poslovi Radno vrijeme: Puno radno vrijeme …
    • Prije 1 dan