Office Coordinator (m/ž)
Adecco
- Zagreb
- Stalni radni odnos
- Puno radno vrijeme
klijent.TVOJI RADNI ZADACI:
- Slaganje, grupiranje i sortiranje dokumenata te registratora
- Slanje i zaprimanje pošte
- Vođenje zapisnika tijekom sastanaka
- Pružanje pomoći HR odjelu (proces onboardinga, vođenje evidencije radnih sati i sl.)
- Organiziranje različitih evenata, putovanja i smještaja za zaposlenike
- Izrađivanje različitih pravilnika, odluka i prezentacija
- Upravljanje kalendarima i dogovaranje sastanaka
- Kreiranje različitih budžeta i tablica
- Briga o zalihama i nabavi uredskog materijala
- Izrada tjednih, mjesečnih ili tromjesečnih izvještaja
- Obavezno prethodno radno iskustvo na istim ili sličnim poslovima • Minimalno srednju stručnu spremu • Odlično poznavanje engleskog jezika • Aktivno korištenje MS Office paketa, Google Drive, Canva i LinkedIn • Organiziranost, odgovornost i pedantnost u svakodnevnom radu
- Stjecanje bogatog znanja i iskustva u internacionalnoj kompaniji • Radno vrijeme od ponedjeljka do petka (08:30 - 16:30) • Financijski paket: fiksni dio + prijevoz + božićnica + godišnji bonus • Ugovor na neodređen period Adecco Hrvatska d.o.o. ishodilo je dozvolu za obavljanje djelatnosti u svezi sa zapošljavanjem Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva klasa: UP/I-102-02/20-03/13 od 13.02.2020.