
Specijalist za programe vjernosti i odnose s kupcima (CRVM) (m/ž)
- Zagreb
- Stalni radni odnos
- Nepuno radno vrijeme
ZagrebOdjel programa vjernosti i odnosa s kupcima (CRVM) je dio odjela Marketinga te predstavlja jedan od najvažnijih komercijalnih odjela jer doprinosi dugoročnoj održivosti poslovanja kroz rast i održavanje zadovoljstva i vjernosti kupaca. Planiranje, kreiranje i implementacija strategija i aktivnosti temeljenih na podacima o ponašanju kupaca, imaju izravan utjecaj na zadovoljstvo kupaca, a samim time i na uspjeh poslovanja.ŠTO TI NUDIMO :
- Rad na kreativnim i zanimljivim projektima
- Rad u prijateljskom timu, punom podrške
- Kreativne i izazovne odgovornosti uz ugodnu suradnju s drugim odjelima
- Mogućnost razvoja vještina kroz rad i edukacije
- Fleksibilno radno vrijeme
- Mogućnost rada na daljinu
- Ugovor na neodređeno
- Plaćeni putni troškovi
- Mjesečni dodatak za topli obrok
- Isplata plaće do 5. u mjesecu
- Osiguranje od nezgode 24h
- Božićnica i uskrsnica
- Jednokratna naknada za rođenje djeteta
- Slobodan prvi dan škole za prvašiće i prvo upisnike u vrtić
- Slobodan dan za darivanje krvi
- Upravljanje BIPA Card programom vjernosti, uključujući definiranje pogodnosti i praćenje rezultata
- Planiranje i realizacija CRVM kampanja i aktivnosti s ciljem povećanja broja članova i njihove aktivacije
- Koordinacija i operativna provedba aktivnosti u CRVM sustavima i aplikacijama
- Upravljanje bazom članova BIPA Card programa vjernosti (održavanje kvalitete podataka, segmentacija kupaca i sl.)
- Priprema izvještaja o učinku CRVM kampanja i prijedloga za njihovu optimizaciju
- Suradnja s internim i eksternim partnerima na razvoju CRVM alata i funkcionalnosti
- Sudjelovanje u izradi godišnjih planova CRVM aktivnosti te u pripremi budgeta
- Istraživanje i analiza aktivnosti konkurencije u području programa vjernosti te praćenje trendova i navika kupaca
- Postavljanje ciljeva, metrika i kanala s ciljem ostvarenja prodajnih i marketinških rezultata
- Administracija BIPA Card programa vjernosti i unaprjeđenje procesa za onboarding novih članova
- Kreiranje i slanje personaliziranih komunikacija (e-mail, push notifikacije, newsletter…)
- Istraživanje i analiza aktivnosti konkurencije u području programa vjernosti te praćenje trendova i navika kupaca
- Postavljanje ciljeva, metrika i kanala s ciljem ostvarenja prodajnih i marketinških rezultata
- Uspostava i praćenje pogodnosti, promocija i benefita za članove BIPA Card programa vjernosti
- Praćenje KPI-eva CRVM aktivnosti (broj članova, aktivacija, frekvencija kupnje…)
- Priprema mjesečnih i ad hoc izvještaja o učinku CRVM aktivnosti
- Analiza uspješnosti kampanja i proaktivno predlaganje optimizacija
- Podrška pri segmentaciji kupaca
- SSS / VŠS / VSS ekonomija, marketing je prednost
- 2 godine iskustva na sličnim poslovima, iskustvo u retail industriji, segment programa vjernosti je prednost
- Odlično poznavanje MS Office alata
- Odlično razvijene komunikacijske i organizacijske vještine
- Kreativnost, preciznost, ažurnost
- Mogućnost sagledavanja materijala i aktivnosti iz perspektive svih uključenih dionika, primarno Prodaje i kupaca
- Poznavanje i izraženi afiniteti za asortiman kompanije i konkurentskih tvrtki na tržištu
- Osnovno poznavanje prodajnih procesa na prodajnom mjestu
- Asertivnost, fleksibilnost i otvorenost
- Samostalnost u radu, sposobnost timskog rada