Samostalna obrada i analiza podataka o gledanosti TV programa i posjećenosti internetskih portala
Izrada redovitih i ad hoc izvještaja
Priprema prezentacija o rezultatima za potrebe prodaje, programskog odjela i Uprave
Sudjelovanje u pripremi cjenika programa
Izrada analiza za potrebe newslettera i promocije Društva
Slanje podataka o gledanosti i promociji konkurencije
Komunikacija s dobavljačima podataka prema potrebi
Koordinacija interne komunikacije s vanjskim dobavljačima
Analiza i usporedba podataka dobivenih tržišnim istraživanjima s relevantnim izvorima
Prikupljanje podataka putem relevantnih izvora za istraživanje tržišnih trendova
Praćenje i primjena novih funkcionalnosti analitičkih alata i softvera
Interna edukacija kolega i kontinuirano stručno usavršavanje u području medijskih istraživanja
Zahtjevi poslodavca
VSS / VŠS (poželjno PMF, matematika, sociologija, psihologija, ekonomija i slična usmjerenja) • Minimalno 3 - 5 godina relevantnog radnog iskustva • Odlično poznavanje statističkih i analitičkih alata (npr. SPSS, Excel napredno) • Poželjno iskustvo rada u alatima poput Arianna, DotMetrics, Google Analytics, AdScanner, TVbeat • Razvijena sposobnost analitičkog i kritičkog razmišljanja te prepoznavanja trendova • Odlične komunikacijske i organizacijske vještine • Izražena samostalnost i proaktivnost u radu • Visoka motivacija i spremnost na učenje • Odlično poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
Prednosti rada
Ugovor o radu na neodređeno vrijeme uz probni rok • Dodatne benefite • Mogućnosti edukacija • Individualni pristup i kontinuirani razvoj znanja
Opis tvrtkeNaš klijent je vodeći medijski sustav prisutan na domaćem tržištu, s fokusom na informiranje, inovacije i praćenje trendova u televiziji i digitalnim medijima. Za njihov Odjel medijskih istraživanja - centar za analizu gledanosti, čitanosti i tržišnih trendova koji koristi brojne izvore podataka za izradu analiza i prediktivnih modela - u potrazi smo za osobom s izraženim kritičkim i analitičkim razmišljanjem te poznavanjem medijskog okruženja, na poziciji: Stariji analitiča medijskih istraživanja (m/ž).