
Viši voditelj robnih marki (m/ž)
- Zagreb
- Stalni radni odnos
- Puno radno vrijeme
- Predlagati i definirati kratkoročnu i dugoročnu strategiju brand/proizvoda te donositi strateške odluke i smjernice branda za sva tržišta na kojima je brand prisutan
- Izrađivati i izvršavati godišnji Marketing plan za brand/brandove kao i godišnji plan inovacija za sva tržišta na kojima je brand pozicioniran, poštujući prihvaćeni plan troškova i kalendar aktivnosti (timeline)
- Redovito obilaziti tržišta na kojima brand posluje i prodajna mjesta; izrađivati izvještaje sa analizom stanja na terenu, predlažući po potrebi korekcije planova ili aktivnosti u tijeku
- Definirati tržišno pozicioniranje branda, cjenovnu politiku i odgovarati za ispunjenje ciljeva profitabilnosti (bruto marža)
- Koordinirati i ostalim aktivnostima sektora marketinga na domicilnom tržištu. Konsolidirati ukupna marketinška ulaganja kompanije na lokalnom tržištu te povezivati i koordinirati sve potrebne sektore/službe
- Aktivno pratiti i analizirati tržišne trendove i aktivnosti konkurencije, odgovarati za ispunjenje ciljeva branda/brandova te predlagati i implementirati korektivne mjere i akcijske planove
- Surađivati sa kreativnim i media agencijama kroz ključne dokumente (Copy brief, Packaging brief, Media brief) usmjeravati ih i pratiti njihov rad na ostvarenju zadanih ciljeva marketing mixa
- Prezentirati akcijske planove i analize tržišta za svoje proizvode centralnom marketingu, managementu kompanije, trgovačkom marketingu i prodaji
- Aktivno sudjelovati u planiranju i izradi taktika i materijala za podršku (POS) za sve kanale prodaje te usko surađivati sa službom marketinške izvrsnosti u kreiranju digitalne strategije svojih brandova te službom R&D u definiranju novih koncepata i unaprjeđenja postojećih te usklađivanja oko pitanja regulative i komunikacije
- VSS; prednost ekonomsko usmjerenje
- Minimalno 5 godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima
- Napredno poznavanje MS Office alata
- Iskustvo rada u multinacionalnom okruženju, poželjno FMCG
- Napredno znanje engleskog jezika
- Vozačku dozvolu B kategorije
- Razvijene komunikacijske i prezentacijske vještine te vještine utjecanja
- Pozitivan stav i ustrajnost u ispunjavanju ciljeva
- Proaktivni pristup i orijentiranost na djelovanje
- Značajno razvijenu sposobnost organizacije vremena i prioriteta
- Razvijeno analitičko i strateško razmišljanje i pristup rješavanju problema
- Kreativnost i promicanje različitosti u razmišljanju
- Vodeći smo proizvođač i distributer mineralnih voda i bezalkoholnih napitaka na tržištu regije
- Pratimo radni učinak naših zaposlenika i pružamo im podršku u daljnjem razvoju
- Potičemo svakodnevno učenje naših zaposlenika kroz razne razvojne aktivnosti, interne i eksterne edukacije
- Njegujemo kulturu zajedništva i inovacija u kojoj se cijene različiti pogledi u stvaranju novih ideja
- Naši zaposlenici imaju pravo na mnogobrojne novčane pogodnosti od božićnice, uskrsnice, darova za djecu i regres
- Vodimo brigu o fizičkom zdravlju naših zaposlenika kroz široku ponudu rekreacijskih aktivnosti kroz korištenje kartice Multisport i PassSport