Specijalist korisničke podrške (m/ž)
Omega Software
- Zagreb
- Stalni radni odnos
- Nepuno radno vrijeme
- Administrativni taskovi
- Nadzor sustava i preventivno djelovanje
- Analiza „ponašanja“ pozadinskih procesa sustava
- Rješavanje lakih do srednje teških zahtjeva Klijenta
- Podrška kolegama unutar i van odjela
- Pisanje internih uputa
- Pisanje korisničkih uputa
- Predlaganje unaprjeđenja postojećih poslovnih procesa
- Funkcionalno testiranje
- Minimalno SSS (prednost matematička ili informatička usmjerenja)
- Poznavanje MS SQL Servera (prednost)
- Poznavanje Command Promta, Powershell, Windows Performance-a (prednost)
- Osnovno korištenje Linux-a (prednost)
- Osnovno korištenje Power BI (prednost)
- Napredno korištenje MS Word, MS Excel (prednost)
- Mogućnost čitanja sistemskih i aplikativnih logova s razumijevanjem
- Izražene analitičke sposobnosti
- Poznavanje osnova relacijskih baza podataka (prednost)
- Organiziranost, samoinicijativa i proaktivnost
- Priprema velikih i zanimljivih projekata s ekipom vrhunskih stručnjaka
- Edukacije iz područja rada
- Redovan feedback na tvoj rad
- Mjesečne stimulacije za iznadprosječni osobni angažman zaposlenika
- Bonusi za preporuke zaposlenika kod zapošljavanja novih stručnjaka
- Jubilarne nagrade za one najizdržljivije 😊
- Božićnica, dar za djecu (u skladu s odlukom Uprave)
- Vrijedni poklon paketi
- Subvencionirana Multisport kartica
- Naknade za rođenje djeteta, korporativni popusti kod različitih dobavljača/ pružatelja usluga
- Slobodni dani (za sve važne stvari u životu, darivanje krvi koje potičemo i redovito organiziramo, slobodni dani za polaganje ispita)
- Teambuilding, Summer party i kvizovi putem kojih na zabavan način ponavljamo, vježbamo, učimo
- Mogućnost sudjelovanja u različitim projektima (edukativni, humanitarni, sportski)
- Poticajna i ugodna radna atmosfera
- Fleksibilno radno vrijeme, mogućnost hibridnog rada