SPECIJALIST/SPECIJALISTICA ZA KORISNIČKU PODRŠKU
- Rijeka, Primorsko-goranska
- Stalni radni odnos
- Puno radno vrijeme
Mjesto rada: RIJEKA, PRIMORSKO-GORANSKA ŽUPANIJA Broj traženih radnika: 1 Vrsta zaposlenja: Na neodređeno; novootvoreni poslovi Radno vrijeme: Puno radno vrijeme Način rada: 2 smjene Smještaj: Nema smještaja Naknada za prijevoz: U cijelosti Natječaj vrijedi od: 19.8.2025. Natječaj vrijedi do: 15.9.2025.Posloprimac
Razina obrazovanja: Srednja škola 4 godine Strani jezici: Engleski jezik Informatička znanja:Potrebno napredno poznavanje informatike
- osnove korištenja računala u Windows okruženju
- rad sa računalnom kasom-računalna baza
- upotreba računalnih programa
Opis poslova:
- IT podrška korisnicima za rad u poslovnom sustavu
- Nadogradnja poslovnog sustava bazirano na poslovnim potrebama korisnika
- Identificiranje poslovnih zahtjeva korisnika te područja koja zahtijevaju poboljšanja
- Zaprimanje različitih upita i zahtjeva korisnika
- Pružanje pomoći korisnicima i otklanjanje kvarova
- Rješavanje problema vezano uz poslovni IT sustav
- Korisnička podrška za svakodnevni rad krajnjih korisnika u IT sustavu
- Ažuriranje poslovnog IT sustava - update-i, patchevi itd…
- Edukacija krajnjih korisnika za rad u poslovnom IT sustavu
- First level korisnička podrška za rad u IT sustavu
- Parametrizacija i konfiguracija poslovnog sustava
- Definiranje područja za testiranje poslovnog sustava - test caseovi
- Dobre analitičke sposobnosti
- Timski rad u mladom i brzo rastućem IT timu
- Sposobnost rada pod pritiskom i u dinamičnom okruženju
- Spremnost na rad u smjenama
- Izvrsne komunikacijske sposobnosti
- Rad u dinamičnom okruženju
- Stjecanje novih znanja i iskustva
- Nagrađivanje sukladno postignutim poslovnim rezultatima
- Profesionalne edukacije
- Mogućnost napredovanja
Poslodavac: M. A. I. SOLUTIONS društvo s ograničenom odgovornošću za trgovinu i usluge Kontakt: e-mailom: