
Savjetnik u korisničkoj podršci (m/f)
- Zagreb
- Stalni radni odnos
- Puno radno vrijeme
- svakodnevna komunikacija s korisnicima putem svih komunikacijskih kanala
- educiranje korisnika i pomoć u svakodnevnom korištenju Njuškala
- kontroliranje oglašavanja i sadržaja oglasa korisnika
- razmjena informacija s ostalim odjelima unutar Njuškala
- hibridna organizacija rada
- minimalno srednjoškolsko obrazovanje
- smjenski rad od 8 sati između 8:00 i 20:00 sati
- slično radno iskustvo (call centri, korisnička podrška) smatra se prednošću, ali nije preduvjet
- poznavanje rada na osobnom računalu (MS Office)
- izvrsnost u usmenoj i pisanoj komunikaciji
- fleksibilnost i spremnost za samostalno obavljanje radnih zadataka
- izražena usmjerenost na korisnike i njihovo zadovoljstvo
- pozitivan i prijateljski stav te sposobnost suočavanja sa zahtjevima korisnika
- timski duh i želja za učenjem i dijeljenjem znanja