OPERATER/KA TEHNIČKE PODRŠKE - SERVICE DESK OPERATOR
- Zagreb
- Stalni radni odnos
- Puno radno vrijeme
Mjesto rada: ZAGREB Broj traženih radnika: 10 Vrsta zaposlenja: Na neodređeno; novootvoreni poslovi Radno vrijeme: Puno radno vrijeme Način rada: 3i smjene Smještaj: Nema smještaja Naknada za prijevoz: U cijelosti Natječaj vrijedi od: 28.8.2025. Natječaj vrijedi do: 27.9.2025.Posloprimac
Razina obrazovanja:
- Srednja škola 3 godine
- Srednja škola 4 godine
- Viša ili prvostupanjska
- Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
Kao prva točka kontakta, Service Desk rješava više od 50% tehničkih poteškoća korisnika te predstavlja vezu između korisnika i našeg iskusnog tima inženjera. Stoga ima ključnu ulogu u postizanju našeg glavnog cilja - stvaranju vrijednosti za korisnike i postizanju njihovog zadovoljstva.
Ova pozicija omogućuje rad s Spanovim stručnjacima na rješavanju tehnički složenih situacija koristeći najbolje globalne prakse i najnovije tehnologije, jer Span Service Desk je mnogo više od običnog call centra ili tehničke podrške.
Opis posla:
- obrada zahtjeva (otvaranje, rješavanje, eskalacija i zatvaranje)
- redoviti nadzor IT sustava pomoću alata za praćenje
- pronalaženje najboljih rješenja za poslovne potrebe korisnika
- vođenje korisnika kroz proces rješavanja problema i informiranje o napretku
- izrada mjesečnih izvještaja za korisnike
- prepoznavanje i predlaganje poboljšanja procedura
- kontinuirano učenje i profesionalni razvoj
- planirate i organizirate aktivnosti, fokusirate se na bitno te radite brzo i učinkovito
- imate snažnu želju za stalnim razvojem karijere i stjecanjem iskustva
- skloni ste inovacijama i stalnom istraživanju boljih i učinkovitijih načina rada
- cijenite i poštujete razlike, mišljenja i ideje drugih ljudi te rado dijelite svoje
- SSS, prvostupnik ili magistar računalnog inženjerstva ili srodnog područja
- napredno poznavanje Windows platforme i Office paketa te osnovno znanje Microsoft poslužiteljskih tehnologija
- osnovno znanje o mrežnim i sigurnosnim tehnologijama
- tečno znanje engleskog jezika (govor i pisanje)
- spremnost za rad u smjenama
- volju za rad u dinamičnom i brzom okruženju
- spremnost na kontinuirano učenje i praćenje novih tehnologija
- Microsoft certifikati
- poželjno 1-2 godine radnog iskustva na sličnim poslovima
- poslovni telefon po vašem izboru
- interni centar za testiranje s mogućnošću stjecanja profesionalnih certifikata
- mentora - bez obzira na vaše iskustvo, osigurat ćemo odgovarajuću podršku
- redovite povratne informacije o učinku i personalizirani plan razvoja karijere
- mogućnost ostvarivanja različitih bonusa
- subvenciju za Multisport karticu
- 28 dana godišnjeg odmora
- potpuni zdravstveni pregledi, prilagođeni muškarcima i ženama
- psihološko savjetovanje
- naknadu za ručak i prijevoz
- beneficije za djecu zaposlenika
Poslodavac: SPAN dioničko društvo za projektiranje informacijskih sustava Kontakt: putem linka: