Voditelj ureda (m/ž)
Adecco
- Rijeka, Primorsko-goranska
- Stalni radni odnos
- Puno radno vrijeme
- Pregledavnje i odobravanje dokumentacije, ugovora o posredovanju i oglasa nekretnina sukladno smjernicama
- Održavanje poslovne korespondencije s kupcima, prodavateljima i dobavljačima
- Briga o najzahtjevnijim kupcima i prodavateljima, uključujući samostalnu obradu njihovih upita i naloga (uz sve potrebne informacije na raspolaganju)
- Koordiniranje i kontrola kvalitete rada agenata
- Organiziranje rada tajništva sa svim pripadajućim poslovima, uključujući planiranje i obradu termina uprave društva
- Upravljanje bazom nekretnina i klijenata (CRM)
- Bliska suradnja s odjelom marketinga i računovodstva
- Koordiniranje poslovanja ureda u Rijeci i podržavanje Uprave društva u upravljanju drugim lokacijama
- Održavanje komunikacije s partnerskim uredima u Europi i svijetu
- Viša ili visoka stručna sprema (VŠS/VSS) • Najmanje 2 godine iskustva na istoj ili sličnoj poziciji vezanoj uz organizaciju ili koordinaciju različitih aktivnosti i dokumentacije • Vrlo dobra sposobnost pismenog i usmenog izražavanja • Ozbiljnost, profesionalnost i pristojnost u nastupu • Spremnost na rad u skladu s potrebama klijenata i poslovanja • Posvećenost detaljima, strukturiran i organiziran rad, timski duh, visoka razina motiviranosti i izražena diskrecija • Visoka razina organiziranosti i odgovornosti u radu • Tečno korištenje engleskog jezika u govoru i pismu (razina C1) • Poznavanje njemačkog jezika je prednost • Vrlo dobro poznavanje MS Office paketa • Vozačka dozvola B kategorije
- Ugovor o radu na određeno vrijeme od godinu dana uz mogućnost produljenja • Dodatke na plaću, uključujući božićnicu, bonuse, naknadu za prijevoz • Plaćeni treninzi u yoga/fitness studiju na adresi poslodavca • Izazovnu funkciju i direktan kontakt s Upravom • Proces profesionalnog uvođenja u posao kroz organizirani sustav mentorstva • Profesionalno okruženje i moderno radno mjesto u eksluzivno uređenim uredskim prostorima