
Ekspert upravljanja odnosima s bankama, osiguravateljima i leasingom (m/ž)
JGL
- Rijeka, Primorsko-goranska
- Ugovor
- Puno radno vrijeme
- Upravljanje poslovima financijskog nadzora investicijskih i razvojnih projekata, osiguravajući da je realizacija u skladu s projektnim planom.
- Upravljanje svim vrstama osiguranja na razini tvrtke, u cilju smanjenja rizika i troškova poslovanja. Obnovu starih i ugovaranje novih polica osiguranja, provjeru konačnih obračuna (tehničkih rezultata), te prijavu šteta i praćenje odštetnih zahtjeva do njihove finalizacije.
- Koordiniranje aktivnosti financiranja dugotrajne imovine kroz kredite banaka, financijski ili operativni leasing, s ciljem optimalizacije dugoročnih i kratkoročnih obveza, prema usvojenoj proceduri nabavke i financiranja dugotrajne imovine uz osiguranje dokumentacije i evidencije financijskih ugovora
- Upravljanje odnosima s ključnim stakeholderima – bankama, leasing društvima i osiguranjima. Priprema potrebne dokumentacije i aktivna komunikacija sa financijskim institucijama tvrtke vezana uz tekuće projekte i proizvode koje tvrtka koristi.
- Osiguravanje pravovremenog izvještavanja prema Zakonu o tržištu kapitala i Zakonu o deviznom poslovanju
- Aktivnu međuodjelnu suradnju s ciljem optimizacije procesa, razmjene informacija i postizanja strateških ciljeva tvrtke.
- Obrazovanje: VSS ekonomskog usmjerenja
- Radno iskustvo: minimalno 5 godina iskustva na sličnim poslovima
- Upravljanje projektima: iskustvo u vođenju projekata, posebno onih s multidisciplinarnim timom
- Napredna znanja iz područja financija, sa naglaskom na zakonitosti vezane uz osiguranje i financiranje putem kredita i leasinga
- Ključne vještine
- Komunikacijske vještine: izvrsne vještine izgradnje odnosa s ključnim partnerima i klijentima, jasno i učinkovito prenošenje ideja te sposobnost pregovaranja s različitim timovima i dionicima unutar i izvan organizacije
- Analitičke sposobnosti: sposobnost analize tržišnih trendova, konkurencije i financijskih pokazatelja za donošenje informiranih odluka
- Vještine upravljanja: razvijene vještine organizacije i planiranja, upravljanja vremenom i prioritetima, uz otpornost i spremnost na prilagodbu novonastalim situacijama
- Organizacija i upravljanje dokumentacijom – vođenje evidencija financijskih ugovora, vlasničkih struktura i izrade izvještaja
- Jezične vještine: Aktivno znanje engleskog jezika
- Informatičke vještine: napredno korištenje MS Office alata (Excel, Power BI), prednost je poznavanje rada u SAP-u
- Dinamična i proaktivna osoba koja se brzo prilagođava novim izazovima
- Timski igrač koji gradi dugoročne odnose i partnerstva
- Visoki standardi profesionalnog ponašanja i poštivanje etičkih načela u poslovanju
- Visoka razina preciznosti i odgovornosti u radu s financijskim podacima
- Izražene analitičke sposobnosti i sposobnost donošenja odluka temeljenih na podacima
- Sposobnost učinkovite komunikacije i suradnje s različitim odjelima i razinama organizacije
- Proaktivnost u prepoznavanju rizika i predlaganju poboljšanja procesa
- Fleksibilnost i prilagodljivost u dinamičnom poslovnom okruženju
- Orijentiranost na rješenja i sposobnost upravljanja više zadataka istovremeno
- Interes za praćenje financijskih tržišta, zakonskih promjena i trendova u području korporativnih financija i održivosti
- Dugoročno zapošljavanje u stabilnoj kompaniji poznatog brenda
- Stimulativna primanja – mogućnost bonusa za ostvarene rezultate
- Mogućnost profesionalnog razvoja i usavršavanja