
Administrativni referent
- Zagreb
- Stalni radni odnos
- Puno radno vrijeme
- Administrativni poslovi ureda
- Izrada mjesečne evidencije prisutnosti zaposlenika, uključujući obradu dokumentacije o izostancima i prekovremenom radu
- Vođenje putnih naloga, organiziranje smještaja i putovanja, vođenje faktura poslovnih kartica vezanih uz službena putovanja, uključujući izradu relevantnih evidencija
- Vođenje interne i eksterne pošte putem elektroničkog sustava te organiziranje interne distribucije pošte
- Sudjelovanje u evidentiranju obrade prisutnosti zaposlenika (pripravnost, dežurstva, prekovremeni), uključujući i kreiranje relevantnih evidencija
- Skeniranje i arhiviranje relevantne poslovne dokumentacije
- Kreiranje zahtjeva za obrazovanje
- Podrška s drugim zadacima povezanim s administracijom, u skladu sa zahtjevima uprave
- SSS ekonomskog ili tehničkog smjera
- Iskustvo rada na sličnim poslovima je prednost, ali ono nije nužno
- Osnovno poznavanje MS Office paketa
- Proaktivnost, pedantnost i oganiziranost u radu